Para Piyasası modülü kapalı
x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Künye İletişim

Paylaş

NSosyal

Bolu’da Doğaya 600 Kınalı Keklik Salındı

Bolu’nun Seben ilçesinde doğaya 600 kınalı keklik bırakıldı. Keklikler, doğal dengeyi korumaya ve ekosistemi desteklemeye katkı sağlayacak.

Sümeyye Bilici Sümeyye Bilici EDİTÖR Giriş: 29.07.2025 - 18:16 Güncelleme: 29.07.2025 - 18:16
Bolu’da Doğaya 600 Kınalı Keklik Salındı

Tarım ve Orman Bakanlığı 9. Bölge Müdürlüğü Bolu Doğa Koruma ve Millî Parklar Şube Müdürlüğü, Bolu’nun Seben ilçesinde doğaya 600 kınalı keklik bıraktı. Yaban hayatının korunması ve ekolojik dengenin desteklenmesi amacıyla düzenlenen keklik salım programına, Seben Kaymakamı Mustafa Şeker, Belediye Başkan Vekili Kemal Ünalan ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Kınalı kekliklerin doğaya salınmasıyla birlikte, bölgedeki biyolojik çeşitliliğin artırılması ve zararlı böceklerle doğal yolla mücadele edilmesi amaçlanıyor. Doğa Koruma ve Milli Parklar yetkilileri, kekliklerin doğaya uyum sağlaması için belirli aralıklarla izleneceğini ve adaptasyon sürecinin takip edileceğini bildirdi.

Program sonunda, vatandaşlara yaban hayatının korunmasının önemi hakkında bilgilendirme yapıldı.

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !