Para Piyasası modülü kapalı
x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Künye İletişim

Paylaş

NSosyal

Aydın-İzmir Otoyolu Orman Yangını Nedeniyle Çift Yönlü Trafiğe Kapatıldı

Aydın-İzmir Otoyolu, Işıkkent rampaları mevkiinde çıkan orman yangını sebebiyle çift yönlü trafiğe kapatıldı.

Sümeyye Bilici Sümeyye Bilici EDİTÖR Giriş: 26.07.2025 - 12:09 Güncelleme: 26.07.2025 - 12:09
Aydın-İzmir Otoyolu Orman Yangını Nedeniyle Çift Yönlü Trafiğe Kapatıldı

Aydın-İzmir Otoyolu, Işıkkent rampaları mevkiinde çıkan orman yangını sebebiyle çift yönlü trafiğe kapatıldı. Yangının keskin viraj içerisinde başladığı belirtildi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile İzmir Valiliği tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Otoyol üzeri Buca’dan Bornova istikametine gidiş yönünde, Işıkkent rampaları mevkiinde keskin viraj içinde başlayan orman yangını sebebiyle yol, trafik akışına kapatılmıştır.”

Alternatif güzergâhlar kullanılması tavsiye edilirken, itfaiye, Orman Genel Müdürlüğü ve AFAD ekiplerinin bölgede söndürme ve kontrol altına alma çalışmalarına devam ettiği bildirildi.
 

Yangın Kontrol Altına Alınmaya Çalışılıyor

Rüzgarın etkisiyle hızla yayılan yangın, otoyol çevresindeki ormanlık alanlarda tehdit oluşturmaya devam ediyor. Seyir halindeki sürücülerin duman nedeniyle görüş mesafesinin düştüğü bildirildi.

Vatandaşlara Uyarı: Bölgeden Uzak Durun

Yetkililer, yangın bölgesinde yoğun duman ve araç trafiği sebebiyle hem sürücülerin hem de vatandaşların bölgeden uzak durmaları gerektiğini vurguladı.

Alternatif Rotalar Önerildi

Yetkililer, otoyolu kullanmak isteyen sürücülere şu alternatif güzergâhları önerdi:

  • Aydın’dan İzmir yönüne gidecek araçlar için: Torbalı - Kemalpaşa güzergâhı

  • İzmir’den Aydın yönüne gidecekler için: Manisa - Turgutlu - Germencik bağlantısı

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !