Para Piyasası modülü kapalı
x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Künye İletişim

Paylaş

NSosyal

Bursa'da "Orman Benim" Temalı İlk Dersle Türkiye Çevre Haftası Kutlandı

Her yıl Haziran ayının ilk haftasında kutlanan Türkiye Çevre Haftası, bu yıl da "Orman Benim" temasıyla Bursa’da özel etkinliklerle devam etti.

Sümeyye Bilici Sümeyye Bilici EDİTÖR Giriş: 16.06.2025 - 22:23 Güncelleme: 16.06.2025 - 22:23
Bursa'da "Orman Benim" Temalı İlk Dersle Türkiye Çevre Haftası Kutlandı

Her yıl Haziran ayının ilk haftasında kutlanan Türkiye Çevre Haftası, bu yıl da "Orman Benim" temasıyla Bursa’da özel etkinliklerle devam etti. Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Bursa Orman Bölge Müdürlüğü iş birliğiyle 16 Haziran’da Sakarya Ortaokulu’nda gerçekleşen bu anlamlı programda çevre bilincine dikkat çekildi.

Geçen yıl başlatılan ve yoğun katılımla sürdürülen "Orman Benim" projesi, orman yangınlarının insan kaynaklı sebeplerine dikkat çekerek toplumun her kesiminde çevre bilinci oluşturmayı amaçlıyor.

Etkinlikte, Bursa İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Yunus Bulut, Bursa Orman Bölge Müdür Yardımcısı Tuncay Can, Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Sezer, Orman Bölge Şube Müdürü Mevhibe Gündinç, İl Milli Eğitim Müdürlüğü İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi Koordinatörü Hüseyin Somer ile çok sayıda eğitimci ve öğrenci bir araya geldi.

Çevre Bilincine Vurgu

Açılış konuşmasını yapan İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Yunus Bulut, “Yeşil Bursa’mızda bugün ilk dersimizi ormanlarımızı, çevremizi ve yeşili koruma temasıyla gerçekleştirdik,” diyerek iklim değişikliği, sanayileşme, bilinçsiz atıklar ve fosil yakıt kullanımının çevre kirliliğine etkilerine dikkat çekti. Bulut, bu bilinçlendirme çalışmalarının Bursa’daki tüm okullarda devam edeceğini belirterek Orman Bölge Müdürlüğü ve öğretmenlere teşekkür etti.

Bursa Orman Bölge Müdür Yardımcısı Tuncay Can ise, “Dikkatsizce yakılan ateşler ve ihmaller ormanlarımızın zarar görmesine neden oluyor,” diyerek, “Sağlıklı ormanları geleceğe taşımak için gece gündüz çalışıyoruz. Öğretmen ve öğrencilerimizin bu süreçte desteklerini bekliyoruz,” ifadelerini kullandı.

"Orman Benim" Temalı İlk Ders Uygulandı

Konuşmaların ardından protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek, "Orman Benim" temalı ilk dersin uygulamasını yerinde inceledi. Öğretmenler, Orman Gönüllüsü Eğitimi kapsamında öğrencilere çevre bilinci, sıfır atık ve doğa koruma konularında bilgiler verdi.

3-7 Haziran Dünya Çevre Haftası kapsamında Bursa’daki tüm okul ve kurumlarda sürdürülen bu etkinliklerle, daha temiz ve yeşil bir yaşam için toplumsal farkındalık artırılmaya devam ediyor.

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !