Para Piyasası modülü kapalı
x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Künye İletişim

Paylaş

NSosyal

Biyoçeşitlilik İçin Adım: 200 Sülün İstanbul’da Doğayla Buluştu

İstanbul Şile’de düzenlenen etkinlikte 200 sülün doğayla buluştu. Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, biyoçeşitliliğin korunmasına dikkat çekti.

Sümeyye Bilici Sümeyye Bilici EDİTÖR Giriş: 27.09.2025 - 19:06 Güncelleme: 27.09.2025 - 19:06
Biyoçeşitlilik İçin Adım: 200 Sülün İstanbul’da Doğayla Buluştu

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’nın katılımıyla İstanbul’un Şile ilçesinde düzenlenen programda 200 sülün doğal yaşam alanlarına bırakıldı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü üretim istasyonlarında yetiştirilen sülünlerin doğaya salımı, Türkiye’nin farklı bölgelerinde kesintisiz devam ediyor. İstanbul’daki etkinlikte vatandaşların da katılımıyla gerçekleştirilen salım, biyoçeşitliliğin korunmasına katkı sundu.

Programa Bakan Yumaklı’nın yanı sıra Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürü Kadir Çokçetin de iştirak etti. Bakan Yumaklı, konuşmasında biyoçeşitliliğe verdikleri önemi vurgulayarak şunları ifade etti:

“Keklik salımını da artırarak sürdürüyoruz. Aynı şekilde sülünleri de doğaya salıyoruz. Uzman ekiplerimiz hem sülün hem de keklik salımı yapıyor. Ayrıca biyoçeşitliliğe katkı sağlayacak farklı türlerin de doğaya kazandırılmasına devam ediliyor. Bugüne kadar 1 milyonun üzerinde keklik ve sülün doğaya bırakıldı.”

Yılbaşından bu yana 6.000’in üzerinde sülün doğaya salınırken, bu sayının yıl sonunda 9 bini aşması hedefleniyor.

Meta Açıklama: İstanbul Şile’de düzenlenen etkinlikte 200 sülün doğayla buluştu. Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, biyoçeşitliliğin korunmasına dikkat çekti.

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !