Para Piyasası modülü kapalı
x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Künye İletişim

Paylaş

NSosyal

Sakarya Kayın Ormanlarında Gençleştirme Çalışmaları Sonrası İlk Çimlenmeler Görüldü

Sakarya kayın ormanlarında gençleştirme çalışmaları sonrası ilk çimlenmeler görüldü. OGM, #YeşilVatan için umut dolu görüntüleri paylaştı.

Sümeyye Bilici Sümeyye Bilici EDİTÖR Giriş: 28.09.2025 - 12:03 Güncelleme: 28.09.2025 - 12:03
Sakarya Kayın Ormanlarında Gençleştirme Çalışmaları Sonrası İlk Çimlenmeler Görüldü

Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Sakarya’da kayın ormanlarında yapılan gençleştirme çalışmalarının ardından ilk çimlenmelerin başladığını duyurdu. OGM’nin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yeni filizlerin toprakla buluştuğu görüntülere yer verildi.

“Yeni nesil yüzleri güldürüyor” ifadeleriyle yapılan paylaşımda, #Sakarya kayın ormanlarında umut verici bir başlangıç olduğu vurgulandı. OGM ayrıca, #YeşilVatan için daha güzel bir geleceğin bizi beklediğini belirtti.

Çalışmalar kapsamında yapılan gençleştirme faaliyetleri sayesinde kayın ormanlarının yeniden canlanması ve biyolojik çeşitliliğin korunması hedefleniyor.

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !