Para Piyasası modülü kapalı
x

Son Dakika Haber Gönder Video Yazarlar Künye İletişim

Paylaş

NSosyal

Sağlık Bakanlığı’ndan 18 Bin Yeni Personel Alımı Duyurusu

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, 18 bin yeni personel alımı yapılacağını açıkladı. Başvurular ÖSYM ve İŞKUR üzerinden gerçekleştirilecek.

Sümeyye Bilici Sümeyye Bilici EDİTÖR Giriş: 29.09.2025 - 13:00 Güncelleme: 29.09.2025 - 13:00
Sağlık Bakanlığı’ndan 18 Bin Yeni Personel Alımı Duyurusu

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın müjdesini verdiği 37 bin personel alımının ikinci aşamasına geçildiğini duyurdu.

İlk aşamada 19 bin kişinin istihdam edildiğini hatırlatan Memişoğlu, ikinci aşamada ise toplam 18 bin yeni personel alımı yapılacağını belirtti.

  • 15 bin 247 sözleşmeli personel,
  • 2 bin 753 sürekli işçi,

olmak üzere alımların gerçekleştirileceğini bildirdi.

Başvurular nasıl yapılacak?
Sözleşmeli personel alımları için ÖSYM’nin resmi internet sitesi üzerinden yayımlanacak kılavuz ile tercihler yapılabilecek. Sürekli işçi alımları ise önümüzdeki günlerde İŞKUR tarafından ilan edilecek.

Bakan Memişoğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Bu atamaların ülkemize, milletimize ve büyük sağlık ailemize hayırlı olmasını diliyorum.”

BİR CEVAP YAZ

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar (0 Yorum)
Yorum Sıralaması:



Anasayfa Kategoriler YOUTUBE
ÜYE VE KÖŞE YAZARI GİRİŞİ
GİRİŞ BAŞARILI YÖNLENDİRİLİYOR
GİRİŞ BAŞARISIZ !